به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، ميرزا رجبي معاون برنامه ريزي و عسكرزاده معاون سياسي و اجتماعي در جمع خانواده هاي معلولين تحت پوشش بهزيستي در پارك شادي يزد حضور يافتند.

معاون برنامه ريزي فرماندار با بيان اينكه خدمت به معلولان ، تربيت و مراقبت از آنها يك ارزش ديني و انساني است گفت: والدين و اعضاي خانواده معلولين با صبر و استقامت بي نظيرشان باعث ايجاد يك محيط سرشار از مهر عاطفه در خانواده شده اند.

ميرزا رجبي خواستار رسيدگي به مشكلات معلولين شد و تصريح كرد اين يك وظيفه ديني و انساني هر مسلماني است كه در اين زمينه از هيچ اقدامي كوتاهي نكرده و با تمام تلاش در صدد رفع مشكلات موجود بر سر راه اين عزيزان و خانواده هاي بزرگوارشان باشد.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=39558_xxxx.jpg

در ادامه عسكرزاده گفت: والدين اين عزيزان با ياد مداوم خداوند و تكيه بر ائمه معصومين توانسته اند اين مسئوليت بزرگ را انجام داده و در امتحان عظيم خداوند پيروز و سربلند شوند.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار گفت: انشاءاله روزي شاهد اين باشيم كه خانواده ي معلولين عزيز با مشكل روبرو نبوده و به سهولت توانايي درمان و مراقبت از فرزندانشان را داشته باشند كه اين امر فقط با همياري و همكاري تمام دستگاههاي اجرايي در سطح استان و شهرستان ميسر خواهد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا